Bezorging

Wij leveren een bijzonder product dat gegarandeerd op tijd moet aankomen. Daarom werken we na slechte ervaringen met reguliere pakketdiensten met een speciale vervoerder die met eenzelfde kwaliteitsbewustzijn werkt als wij. Zij kunnen als toegewijd familiebedrijf de garantie en de zorg geven die tijdens het vervoer nodig is voor ons product. We hebben daarmee een speciaal systeem met eigen bezorgers op de uitleverdagen, zodat er niets mis kan gaan en we ook geen last hebben van de drukte rond feestdagen en andere uitdagingen die we met reguliere pakketdiensten zouden hebben. En dat werkt heel goed, want de bezorging wordt door onze klanten gemiddeld met een 9.5 beoordeeld!  
We leveren uit op 22 en 23 december, waarbij de exacte leverdag bepaald wordt door jouw postcode. Je krijgt de leverdag al te zien op de orderbevestiging. Enkele dagen van te voren krijg je dan nader bericht over de leveringstijd en tussentijds houden we je zoveel mogelijk op de hoogte als er veranderingen optreden.  De houdbaarheid en conditie van onze producten, ook tijdens het vervoer, is zodanig dat de producten perfect zijn voor de feestdagen en in de meeste gevallen ook nog wel daarna. Mocht je daar vragen over hebben, kijk dan even bij veelgestelde vragen of neem contact met ons op.
De houdbaarheid en conditie van onze producten, ook tijdens het vervoer, is zodanig dat de producten perfect zijn voor de feestdagen en in de meeste gevallen ook nog wel daarna. Mocht je daar vragen over hebben, kijk dan even bij veelgestelde vragen of neem contact met ons op.
Dedicated Bezorging
We hebben gekozen voor topkwaliteit en perfectie, zowel voor ons product als de service daaromheen. Dit komt vanzelfsprekend met een prijs, ook voor ons. Om dit kostendekkend te kunnen (blijven) doen hebben we dus te maken met aanzienlijk hogere kosten dan als je een boek of houdbaar product met een reguliere pakketdienst verstuurt (met alle voor ons onacceptabele risico’s van dien). Vandaar dat we hier helaas extra kosten voor moeten berekenen.
Onze bezorgservice werd afgelopen jaar met een 9.5 beoordeeld dus ‘close to perfection’. En mocht er onverhoopt iets niet helemaal volgens plan gaan, dat kan wel eens gebeuren want het blijft (gelukkig) mensenwerk, dan zorgen we altijd dat het tijdig wordt opgelost.
Perfectie in Service

Veelgestelde vragen

Levering aan huis.

Wij zorgen ervoor dat uw bestelling tijdig en zorgvuldig bij u wordt afgeleverd. De leveringen zijn als volgt ingedeeld:

  • Maandag 22 december 2024
    Levering in de postcodegebieden 1000 t/m 3999 en 7000 t/m 9999.
  • Dinsdag 23 december 2024
    Levering in de postcodegebieden 4000 t/m 6999 en in België.

Alle bestellingen worden geleverd in gekoelde verpakkingen, zodat de kwaliteit gegarandeerd is tot het moment van ontvangst.

Afhalen bij de boerderijwinkel

Boerderijwinkel De Ooievaar
Breudijk 56 B
3481 LR Harmelen

Openingstijden afhalen:

  • Zondag 22 december 2024 – 10:00 tot 16:00 uur
  • Maandag 23 december 2024 – 10:00 tot 16:00 uur

Om u goed voor te bereiden op de levering, ontvangt u:

  • 2 dagen vóór levering: een e-mail met de leverdatum en het bijbehorende tijdsvenster.

Zo bent u altijd tijdig en duidelijk geïnformeerd.

Om u optimaal op de hoogte te houden van uw bestelling, ontvangt u automatisch:

  • 30 minuten vóór levering: een sms-bericht dat onze chauffeur onderweg is.
  • 1 minuut vóór levering: een sms-bericht dat de chauffeur bijna arriveert.

Deze meldingen worden automatisch verzonden via onze software, zodat u altijd precies weet wanneer u uw bestelling kunt verwachten.