DEDICATED BEZORGDIENST

Wij leveren een bijzonder product dat gegarandeerd op tijd moet aankomen. Daarom werken we na slechte ervaringen met reguliere pakketdiensten met een speciale vervoerder die met eenzelfde kwaliteitsbewustzijn werkt als wij. Zij kunnen als toegewijd familiebedrijf de garantie en de zorg geven die tijdens het vervoer nodig is voor ons product. We hebben daarmee een speciaal systeem met eigen bezorgers op de uitleverdagen, zodat er niets mis kan gaan en we ook geen last hebben van de mogelijke kerst- of paasdrukte of andere omstandigheden die andere pakketdiensten hebben. Met het bedrag dat we hiervoor rekenen kunnen we kostendekkend 100% garantie en service bieden.

We leveren uit op 22 en 23 december. Enkele dagen van te voren krijg je nader bericht over de leveringstijd en tussentijds houden we je zoveel mogelijk op de hoogte als er veranderingen optreden. De houdbaarheid en conditie van onze producten, ook tijdens het vervoer, is zodanig dat de producten perfect zijn voor de kerstdagen en in de meeste gevallen ook nog wel daarna. Mocht je daar vragen over hebben, kijk dan even bij veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

AFHAAL SERVICE

Dit jaar bieden we ook weer de mogelijkheid om je bestelling kostenloos af te halen bij onze logistieke partner in Harmelen (Utrecht) of bij het restaurant in Baarlo (Limburg) waar onze chefkok zijn kookkunsten vertoond! Afhalen kan op 22 en 23 december van 10:00 tot 19:00. Mocht je eerder willen afhalen dan is dat eventueel ook mogelijk in Montfoort (Utrecht), maar dan moet je ons na je bestelling even een mail sturen op klant@boersenboers.nl, zodat we daar een afspraak over kunnen maken. Ook indien je voor de afhaalservice kiest, dien je via de website je hoofdbestelling te doen, zodat we onze voorraden goed kunnen beheren.

PERFECTIE IN SERVICE

We hebben gekozen voor topkwaliteit en perfectie, zowel voor ons product als de service daaromheen. Dit komt vanzelfsprekend met een prijs, ook voor ons. Om dit te kunnen (blijven) doen hebben we dus te maken met aanzienlijk hogere kosten dan als je een boek of houdbaar product met een reguliere pakketdienst verstuurt (met alle voor ons onacceptabele risico’s van dien). Vandaar dat we hier helaas extra kosten voor moeten berekenen.

Onze bezorgservice werd afgelopen jaar met een 9.5 beoordeeld dus ‘close to perfection’. En mocht er onverhoopt iets niet helemaal volgens plan gaan, dat kan wel eens gebeuren, dan zorgen we altijd dat het tijdig wordt opgelost.