DEDICATED BEZORGDIENST

Wij leveren een bijzonder product dat gegarandeerd moet aankomen voor Pasen. Daarom werken we na slechte ervaringen met reguliere pakketdiensten nu we met een speciale vervoerder die met een zelfde kwaliteitsbewustzijn werkt als wij. Zij kunnen als toegewijd familiebedrijf de garantie en de zorg geven die tijdens het vervoer nodig is voor ons product. We hebben daarmee een speciaal systeem met eigen bezorgers op de uitleverdagen, zodat er niets mis kan gaan en we ook geen last hebben van de paasdrukte die andere pakketdiensten hebben. Met het bedrag dat we hiervoor rekenen kunnen we kostendekkend 100% garantie en service bieden. 

We leveren dit jaar uit op 14 april. Twee dagen van tevoren krijg je bericht wanneer jouw levering zal plaatsvinden, met een tijdvak van twee uur, zodat je niet op deze drukke dagen thuis hoef te wachten. Je kunt bij de bestelling in het vakje ‘speciale wensen’ nog een voorkeur aangeven eventueel. Daar proberen we dan zoveel mogelijk rekening mee te houden. 

TERUG NAAR WINKELMAND

FALEN IS GEEN OPTIE

Daarnaast houden we extra kippen op voorraad voor het geval we met een calamiteit te maken krijgen, want falen voor een paasdiner is geen optie. In dat geval wordt het pakket met een koerier nageleverd of opnieuw geleverd. Deze kippen ontdooien we al, zodat we deze helaas niet meer kunnen verkopen (deze geven we dan overigens wel andere zinvolle bestemmingen!).

TERUG NAAR WINKELMAND

PERFECTIE IN SERVICE

We hebben gekozen voor topkwaliteit en perfectie, zowel voor ons product als de service daaromheen. Dit komt vanzelfsprekend met een prijs, ook voor ons. Om dit te kunnen (blijven) doen hebben we dus te maken met aanzienlijk hogere kosten dan als je een boek of houdbaar product met een reguliere pakketdienst verstuurt (met alle voor ons onacceptabele risico’s van dien). Vandaar dat we hier helaas extra kosten voor moeten berekenen.

TERUG NAAR WINKELMAND