Wij leveren een bijzonder product dat gegarandeerd moet aankomen voor Kerst. Daarom werken we nu, na slechte ervaringen met reguliere pakketdiensten, met een speciale vervoerder die met eenzelfde kwaliteitsbewustzijn opereert als wij. Zij kunnen als toegewijd familiebedrijf de garantie en de zorg geven die tijdens het vervoer nodig zijn voor ons product. We hebben daarmee een speciaal systeem met eigen bezorgers op de uitleverdagen, zodat er niets mis kan gaan en we ook geen last hebben van de drukte die andere pakketdiensten hebben. Daarnaast houden we extra kalkoenen op voorraad voor het geval we met een calamiteit te maken krijgen, want falen is geen optie. In dat geval wordt het pakket met een koerier nageleverd of opnieuw geleverd. Deze kalkoenen ontdooien we al, zodat we deze helaas niet meer kunnen verkopen (deze geven we dan overigens wel een andere zinvolle bestemming!).

We hebben gekozen voor topkwaliteit en perfectie, zowel voor ons product als de service daaromheen. Dit komt vanzelfsprekend met een prijs, ook voor ons. Om dit te kunnen (blijven) doen, hebben we dus te maken met aanzienlijk hogere kosten dan als je een boek of houdbaar product met een reguliere pakketdienst verstuurt buiten de kerst- of paasperiode (met alle voor ons onacceptabele risico’s van dien). Vandaar dat we hier helaas extra kosten voor moeten berekenen.

Posted in: Bestellen en afleveren